Školní rok 2017-2018

Erasmus + návštěva z Itálie

Žáci se na vaření podíleli a vše pak s chutí snědli.

29 Photos

Veletrh vzdělávání 6. a 7. 10. 2017

Měli jsme stánek s produkty našich žáků. Žáci představovali prodavačské a kuchařské dovednosti.

13 Photos

Na Budeč za svatým Václavem 26. 9. 2017

Počasí nám k výletu přálo. Žáci si zase po roce mohli poslechnout zajímavý výklad, zahrát na varhany a utkat se v herním klání ve hře šachy.

28 Photos

Itálie 29. a 30. září 2017

V pátek 29. září jsme se po snídani zabalili a užívali si dopoledního sluníčka na pláži. Po obědě nás autobus cestou domu zavezl do Modeny na exkurzy balzamikového octa s degustací. Po exkurzy jsem se rozjeli do Čech. Cesta byla rychlá a příjemná.

6 Photos

Itálie 28. září 2017

Ve čtvrtek 28. září jsem se po snídani vypravili na pěší výlet do Cervie na tradiční trhy pod širým nebem - lokální potraviny a sezónní oblečení. Po obědě nás autobus odvezl do vinařství, kde jsme měli možnost vidět výrobu tradičního italského vína. Den jsme pak završili prohlídkou historického centra San Marina.

34 Photos

Itálie 27. září 2017

Ve středu 27. září probíhal kurz výroby dezertů v hotelu Deborah a procvičování přípravy kávy, žáci také připravili jídelnu a zajistili obsluhu při obědě. V odpoledních hodinách jsme navštívili zábavný park Italia in miniatura.

77 Photos

Itálie 26. září 2017

V úterý 26. září odjeli žáci po snídani do hotelové školy IAL na kurz s tématem PIZZA. Ve škole si vyzkoušeli výrobu těsta, zdobení pizzy i sázení do pece. Ve škole probíhal jako vždy degustační oběd. Hned po kurzu odjeli žáci ze školy na výlet do Cesenatica na prohlídku historického přístavu a plovoucího muzea lodí.

268 Photos

Itálie 25. září 2017

V pondělí 25. září vybraní žáci zajišťovali snídaňovou obsluhu. Roznášeli teplou vodu na čaj, kávu a mléko. Po snídani připravili stoly k obědu. Pro žáky byl připraven kurz v hotelu - výroba italských nudlí. Zároveň ve škole IAL probíhal kurz vegetariánské kuchyně. Při obědě žáci roznášeli jídlo a pak poklidili stoly. Odpoledne byl připraven výlet do nákupního centra.

126 Photos

Itálie 24. zaří 2017

V neděli 24. září jsme se dopoledne pěší procházkou po pláži přemístili do centra města Cervie, kde jsme navštívili místní centrum. Prohlédli jsme si přístaviště, náměstí a hlavně obchůdky z módou. Po obědě nás autobus přepravil k zábavnému parku Oltremare. Jako první jsme měli možnost vidět vystoupení krásných papoušků, hned potom následoval program s delfíny. V zábavném parku jsme navštívili 3D kino - krátký film o zrození Země, po kterém následovala interaktivní prohlídka vzniku Země - v pralese na nás pršelo, v době ledové zase sněžilo 🙂 K vidění byla také líheň ryb a prales s krokodýlem.

104 Photos

Itálie 23. září 2017

Na sobotu 23. září byl naplánován pro žáky celodenní výlet do zábavného parku Mirabilandia. Oběd jsme si vezli formou balíčku. Areál jsme měli k dispozici od 10 do 18 hodin. Návrat byl na večeři. Atrakce byly v rámci vstupného.

114 Photos

Itálie 22. září 2017

V pátek 22. září odjeli žáci na další kurz do hotelové školy IAL s tématem RIZOTA A DEZERTY. Rizota byla hrášková a masová. Dezerty se připravovaly v odlehčené formě, spíše dietní. Ve škole probíhal degustační oběd. V odpoledních hodinách vzhledem k počasí, probíhalo koupání v bazénu a v moři, stavění hradů z písku.

43 Photos

Itálie 21. září 2017

Ve čtvrtek 21. září vybraní žáci, kteří si troufli komunikovat v angličtině obsluhovali v restauraci při snídani a obědě. Připravovali stoly a servírovali. Po snídani jsme vyrazili na pěší výlet do Cervie na tradiční trhy pod širým nebem (lokální potraviny a sezónní oblečení). Od 16 do 18 hod. probíhal na hotelu kurz PIADINA - pečení tradičního italského chleba.

144 Photos

Itálie 20. září 2017

Ve středu 20. září odjeli žáci do hotelové školy IAL na kurz s tématem RYBY A MOŘSKÉ PLODY. Ve škole měli možnost vyzkoušet si práci italského kuchaře připravující pokrmy s darů moře. Vše co si žáci uvařili, mohli i sníst. Odpolední program určilo počasí. Bylo jasno bez jediného mráčku, takže koupání u bazénu nebo v moři bylo nutností.

84 Photos

Itálie 19. září 2017

V úterý 19. září probíhal pro žáky další kurz v hotelové škole IAL s tématem TĚSTOVINY A SUGA. Žáky do hotelové školy vozí autobus, který máme celých 14 dní k dispozici. Ráno nastupují po snídani v 8:15 do autobusu a odpoledne se vrací kolem 14 hodiny zpět na hotel. Degustační oběd mají ve škole. Žáci vařili plněné těstoviny se špenátem a sýrem.

22 Photos

Itálie 18. září 2017

V pondělí 18. 9. se po snídani žáci přepravili do hotelové školy IAL, kde probíhal kurz s tématem TĚSTOVINY A SUGA, následoval degustační oběd ve škole. K obědu si žáci uvařili domácí těstoviny s hříbkovou a tomatovou omáčkou, italské lasagne. V odpoledních hodinách byla naplánována procházka po pláži, nákup v místních obchodech a večerní trh.

132 Photos

Itálie 16. a 17. září 2017

Vyrazili jsme v plánovaný čas odjezdu. Cesta byla super, každé 3 hodiny byla třicetiminutová pauza na protažení. Proběhlo ubytování s rozdělením pokojů. K obědu a večeři jsou 4hodové menu. Vaří báječně 🙂 Před večeří jsme šli navštívit gastronomické trhy. Noc proběhla bez problémů.

59 Photos

Přivítání nových žáků

Školní rok je již v plném proudu a tak nezbývá než popřát žákům spoustu dobrých výsledků, chuť se vzdělávat a hlavně radost z pobytu ve škole. Rodičům pak hodně trpělivosti a pevné nervy.